Kniha CURATED


KNIHY

Retail merchandising není jen oblečení vystavené na ramínkách nebo pečlivě srovnané v regálech. Přední prodejci módy přikládají koncepci interiéru prodejny způsobu vystavování zboží zásadní význam. Odrážejí v něm filozofii vlastního přístupu k zákazníkovi a budují jím svou značku. Dnešní butiky, ale také knihkupectví či obchodní domy se koncepčně snaží vytvořit jedinečné prostředí, kde inovativní minimalistický design, zakomponované umění, osvětlení, design a hudba jsou nedílnou součástí celkového přístupu obchodníka.
Formát: 21 × 28,5 cm
Rozsah: 240 stran
Jazyk: anglicky, francouzsky, italsky, španělsky
Nakladatelství: Promopress

Kód produktu: 5142 Doprava a platba

1 490 Kč s DPH

skladem - expedujeme do 3 pracovních dnů
ks
KNIHY

Retail merchandising není jen oblečení vystavené na ramínkách nebo pečlivě srovnané v regálech. Přední prodejci módy přikládají koncepci interiéru prodejny způsobu vystavování zboží zásadní význam. Odrážejí v něm filozofii vlastního přístupu k zákazníkovi a budují jím svou značku. Dnešní butiky, ale také knihkupectví či obchodní domy se koncepčně snaží vytvořit jedinečné prostředí, kde inovativní minimalistický design, zakomponované umění, osvětlení, design a hudba jsou nedílnou součástí celkového přístupu obchodníka.
Formát: 21 × 28,5 cm
Rozsah: 240 stran
Jazyk: anglicky, francouzsky, italsky, španělsky
Nakladatelství: Promopress

Kód produktu: 5142 Doprava a platba

Parametry
Typ Umění a fotografie