První český nezávislý parfumérský dům debutoval v Praze na podzim 2018 vůní Ad Libitum. Tvorba značky je silně ovlivněna pohledem nastupující mladé generace na zásadní umělecké směry a životní styl Česka první poloviny dvacátého století. Funkcionalismus, moderna i avantgarda jsou interpretovány vůněmi a současnými vyjadřovacími prostředky. Portfolio Pigmentarium, které se každoročně rozrůstá o jeden nový parfém, tvoří také interiérové vůně a designové objekty. Parfémy charakteristické nejvyšší kvalitou esencí a vysokými koncentracemi zachycují intenzivní emoce a často zažité formy znázorňují novým pohledem. Vonné tyčinky vyprávějí epické příběhy dálných cest a spojují se s vlastními designovými objekty. Značka své produkty vytváří s maximálním důrazem na řemeslnou kvalitu i udržitelnost. Tu umožňuje mimo jiné zásadní spolupráce s malými, převážně lokálními, rodinnými podniky. Úzkou a procítěnou kolaborací s umělci z různých oborů dům Pigmentarium od počátku nahrazuje tradiční formy komunikace, a získává tím stále se rozvíjející, nezaměnitelný rukopis a styl.

Žádná položka